May 27, 2011

Ketika berangan ingin menjadi seorang model ~

yeay ! news story, u... hehehe.. nk cter pe? haaaa~ ini crite bwu sje berlaku tdi,, mao tao pe belaku? haha.. crite ini berlaku bile akak aq pulang ke rumah menaiki bus.. dan diambil oleh my mom and I. hehe.. die buat surprise u,.. aq xtao pown die nk alek but then, tgk mk drive g terminal larkin, pelik gak ue.. but then, dpt mesej from my sis, die tnye , atne.. haaaa~ petujuk bahawa akak ku pulang.. die stay jb one week..hehe.. RINDU~ then, petang ue, da lepak lepak, xtao nk watpe.. ttbe akak soh jadi model.. haaa! mle mle cm mlas gak, but then da boring.,, ikot kn jea la.. abes mke aq die tonyo dgn bedak, shadow and more ! haha.. then, pilih baju yang sesuai, abes bersepah bilik i, u.... haha.. paham paham jea la, aq nie mang kuat berangan.. hahaha.. syiok ! ini lah sesi fotografi bersma my younger sister, aida nabilah and candid by my older sister, azie liyana a.k.a yada akiko...


                                

                                

                                







    

act, banyak ag gmbar gambar.. tpi mlas nk msok kn byk byk.. nnti kowng x terlarat nk tgk gmbar gmbar nie lak.. hehe.. btw, i going to say, I LOVE MY SIBLING DAMN MUCH ! my sisz, even ite slalu kutok mengutok, i always love u ! my younger sisz, even ite nie selalu sgtt bergadoh , but i always love u ! ALWAYS ! ^^, 

No comments:

Post a Comment