July 21, 2011

FAIZAL NASIR :)

hehe.. terkejot ite, wakk !!
ngat kan RAIF RAWKER ue sapa tadi..
pelik gak and tertanya-tanya "bile pulak mmat nie follow aq?"
saya ngat kan budak yang saya tidak kenali, but then, tergerak hati nk bukak
mamat nie punye blog,, TETIBE ! saya nampak gambar awak yang terpampang at blog ue !
WHAT THE.... hehehhe.. hidop ag upenye blogg kawan saya sowng nie ~ :)
andddd... ade berite yang menggempar kan ! nk tao ape?
pang pang pang koo pang koo pang koo pang !
hehee.. dengan ini saya mengumum kan~ bahawa esok puase !
eh, salah,, hehe. KAWAN SAYA SORANG NIE SUDAH SELAMAT BERCOUPLE !
wowww ~ BRAVO ! BRAVO !
saya GEMBIRA bile awak GEMBIRA la, KAWAN ! :)
bukan nk kata ape, act before nie, aq knal die nie, bukan jenis yang mudah jatoh at ane ane pmpan
hehee.. but then ! terkejot adek !
tgk tgk, da ade GIRLFRIEND la die !
hehe.. saya bangge dengan awak, FAIZAL NASIR !
so, here i'am.. wish u always happy with your pretty GF ..
must be take care of your GF ok ! if you not , i will kill u !
hehe.. taw ! taw ! dengar ckp kawan awak nie .. hehe..

INSYA-ALLAH AKAN BAHAGIA ! :) :)

No comments:

Post a Comment