August 5, 2011

MEREKA :)

NORSYAHIRAH RAHIM & NURUL SYARA AIN ISMAIL
hey awak berdua ! saya sayang awak tao? 
awak dua orang nie baik sangatt. hehe.. saya bangga ada kawan mcm awak tao..
awak la kawan saya dunia akhirat.. di saat awak bedua berkecil hati dengan saya..
saya turut merasa kan yang sama.. saat itu juga saya merasakan yang awak berdua
sangatt sayangkan saya.. kan kan kan? hehe.. 
ketika mana awak berdua berkecil hati dengan saya.. saya sebokk bertanyakan 
diri sendri apakah salah saya? apa yang salah telah buat? kenapa saya jahat sangat?
tapi suatu hari, syara ain mesej saya, soh datang uma die,, die ckp nor syahirah nak jmpe..
pada mula nye saya cemburu, sbb awak berdua x ajak saya datang uma syara dari awal,
syiera da nak balik , baru awak nak ajak.. tapi xpe..
saya pergi jugak rumah syara ainn.. hehe.. bile nmpk je awak berdua.. saya teros serbu
syahirah , pelok die erat ! sebab saya rindu die.. ye la,, bile ajak keluar je,, die la yang 
paling susah nak ajak.. sbab ape? sbb die ade banyak alasan..hahahha
tapi xpe,, saya da biasa dengan awak..hehe..
syara pulak..hehe.. sentiasa bersama saya.. saya tao awak sayangkan saya.. tapi saat 
awak berkecil hati dengan saya.. saya dapat rasakan.. sbb awak layan saya..
endah x endah jea.. tapi saya still berfikiran positif.. saya xkan ckp burok pcal awak..
saya just ngadu at mak saya jea..hehe.. mak saya kata,, sbb je la,, pas solat selalu
berdoa pada ALLAH agar dekat dgnn die.. :) 
and one day, awak berdua berterus terang dengan saya, menggunakan mulot awak berdua sendiri..
saya bangga ada teman seperti awak berdua..
lepas nie,, if awak berdua ada berkecil hati dengan saya, tlg la bgtahu saya awal awal..
taw! jangan sembunyi apa apa lagi dari saya.. paham?
heee~

SAYANG AWAK BERDUA.. :)

TEMAN KETAWA DAN NANGES SAYA ! <3

No comments:

Post a Comment