December 28, 2012

Spend time with them

Assalammualaikum Everybody ! heeee~
hati sedang GEMBIRA.
sebab apa? this time pasal all MY BUDDIEZ !
today we spend time TOGETHER . yeah! TOGETHER :)

bukan selalu dapat keluar dengan diorang, almaklumlah... Memasing sibuk dengan pembelajaran memasing dan ini lah masa yang sesuai untuk kembali mengisi masa bersama.. dan seperti yang dirancang, ianya berjalan lancar :) mula-mula Alia | Mirot | Wawa p AEON BUKIT INDAH untuk membeli apa yang patot :)  then, Atien akan ambil kitorang kat Jusco dan Wahida di rumahnya untuk ke plan yang seterus nya.

Plan seterusnya, mula-mula rancang nak ke City Square untuk memenatkan kaki disana .hikhok -_______- perempuan kan suka memenat dan melenguhkan kaki. tak gitu kaum lelaki sekalian? haha tapi Alia tabik pada Si Lelaki-Lelaki yang sanggup teman GF dia pergi shopping. yelah, seperti yang semua sedia maklum. PEREMPUAN ni kan, masuk kedai ni pas tu keluar, pergi kedai lain pula. dan begitu lah sepanjang berada di shopping complex tu kan? haha. 

okay, berbalik pada cerita tadi, after that we all decide untuk pergi karaoke jelah kan.. memandangkan dah lama tak menyumbangkan suara yang sedia sumbang. haha we all ada 2choice whether nak karaoke kat AliBaba yang dekat dalam Giant Tampoi tu ataupun kat Suara Ok yang dekat Danga tuuuu. bincang punye bincang punye bincang ... pilihan kami adalah . jeng jeng jeng ! "SUARA OK" menjadi pilihan..

sampai je, Apa lagi, memasing semangat ni nak sumbangkan lagu yang ada .. dan di sini lah kami enjoy dengan perjumpaan kami hari ni.. here are some photo yang kami sempat tangkap untuk dijadikan OUR MEMORIES :) let see....

 taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~ 
first sekali mesti keluarkan gambar sendiri ye idak? 

this is my BESTIE :) her name, Nurul Wahidah Ibrahim 

Time for take the picture all of us !
from left Azwa | Waeda | Aliah | Mira | Fatin

ehhh? kenapa Aliah pegang tangan Waeda? haha SAYANG~~

Aliah dan Mira 
ye, satu gabungan yang MENARIK :)

We love TOGETHER ! yaaa, SURE !







Masing-masing dengan gaya masing-masing.
ye saya akui, MEREKA CANTIK ! kan? :) tapi tak complete gambar ni sebab takde si Mira 




With her again :)
act, Mira ni rajin bergambar. haha cute right?

Soooooooooooooooooooo, thats all for this Post lah ye? hihihihi niat nak bersharing cerita dengan mereka yang sudi mendengar :) Thanks for spend your time reading this Post .

Truth Writen
Aliah Aqilah Azman
Budak Kecik




No comments:

Post a Comment