April 23, 2011

Tergadoh SAYANG pulak~ :'(

awak, sorie pcal tdi... hm.. x sngaje.. now, i ase cm tension cgtt..
ye la, saya tnggu awak alek sekola cmpai ttdo at atas katil.. but then, ble awak da alek,
awak kate awak nk g 2syen lak.. hm.. saya nk mcg dgn awak da xdpt..
ue yang t'nanges.. saya wndu awak taw.. but lastly, ite bncang cara baik, n awak mengalah dgn saya..
awak wat saya makin sayang sama awak.. saya biarkan awak stdy dlu..'
pada kol 4.48 petang , ttbe awak mcg saya n awak ckap kol 5 de training futsal..
saya merajok alek.. awak x salah, tapi saya yang salah.. saya susah nk faham awak ,
sebagai sport boy & at the same time u must stdy .. i 'm sorie..
dis is my fault.. i know i must understand u from the 1st time we know each other..
i'm sorie my dear~ after dis, i will try to understand u k? i try...
i LOVE u !! muaahhhhh*

2 comments:

  1. waaa terharu saye i love u (ahahahaha ngade2 siket arn)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. yeah !
    i love u damn much la dear !
    (gedik siket xpe beb)

    ReplyDelete