February 28, 2012

boros betol?!

assalammualaikum., heee~ da lme benor den x mengupdate blog nie.. cian die.. huhu..
okay, sebab busy sangat cari duit :) kawan kawan yang lain pun, jangan berkecil hati atau bermarah hati sbb x ctc korang (: bukan sebab lupa at korang tapi sebab sibuk kerja..

okay, alhamdulillah, kerja at jusco da nak masuk 3bulan ;)
tapi baru dapat 2bulan gaji, utk bulan dis and jan .. so now, gaji ue da nak habis ==' sape yang ambk duit gaji saya tuh ! hikhikhik .. dapat gaji , mcm mcm nak beli taw ! 1st kali, mst bagi mak ayah, pas ue duit lebih ue tnggal lah dalam 5ratus gitu.. i thought nak beli kasut jalan, kasut sukan, beg, purse .. okay , nampak mcm sikit jumlah nye? tapi tgk pada harga barang ue la weyh ! bole bankrap !
kasut jalan = rm 49.90
kasut sukan = rm119.00
beg = rm119.00
purse = rm50.00

errrrrrr~ mampos duit gaji aku tuh ! ue belum masok ag duit nak pakai buat belanja makan selama sebulan... ue belom masok ag, dak dak tempat kerja ajak kuar tgk wayang lah, g makan lah, jalan jalan lah.. adoiii..
da lah gaji bulan 2 nie dapat lambat.. hmmmmmmmmm.. nasib baik ada kawan yang boleh ingatkan aku soh belaja menyimpan (:

statement maut :
"SAYA MENGAKU SAYA NIE BOROS ORANG NYE !" heeeee~

No comments:

Post a Comment