March 15, 2012

Kerisauan yang melanda ;')

okayyyyyy,, dup dap dup dap #jantung berdetup lahhh... risau ~ kenapa? nie sbb nye...
firstly, makin hari masa berjalan makin pantas..... makin cepat hari hari berlalu, makin cepat lah 21hb menghampiri.... tarikh keramat untuk semua batch year94... that time, segala titik peluh korang memeras kudrat untuk belajar terbukti... fuhhhh,, harap harap kita semua dapat membuat our parent and teachers bangga dengan kita.. AMIN~ okayyy...

second one, saya risau sangatt sbb esok start kerja at tmpt baruuuu... mcm mane la agak nye,, berjalan lancar tak ek? walaupun da pernah kerja at bumbung yang sama, level yang sama tapi tetap ase GUSAR .. walaupun, permenant saya nie kawan saya sndiri, but saya still rasa takut... nak ngadap interview ag.. aduhaiiii~ ngadap bluewave yang tah pape tuh.. hummm.. pape pun, mcm mane pun, nak taknak, kenajkugak ngadap ue semua.. bak kata orang, just ignored it, t dah kerja sure puas hati... kata nak gaji lebih kannn..

third one, ahad nieee... mem tempat kerja sorang nie ajak dtang ruma die sbb abg die kawin.. xtao lah knp aku risau act.. tapi i just takothis family pk lain lak nnti.. tapi saya ngaku before this pernah lah jumpa his mom ;) baik orangnye.... agpun ahad nie die soh i pkai bju merah sama dengan family die.. HEHEHE.. da mcm family die kan? nasibbaik family die sporting.. tapi the others pun ade jugak just dorang datang lmbat sikit mb, sbb dorang semua kena kerja..

okayy,, so now i fell better dapat luahkan at my blog ;) fuhhhhh..

to all my members : GOOD LUCK FOR YOUR RESULT ! ;)

No comments:

Post a Comment