October 16, 2012

oh D404 :')

Before that, woah! Lama sangat ni tak update blog ni. Bukan main tebal ag habuk ni dok at blog ceq *guna bulu ayam* heee~ and now just read it, sorry if bored. Have fun!

Zati | Alia | Nadia
ini baru dua, lagi sorang next time aku masukkan yang ag sorang..


si D404 kini tinggal seribu kenangan. oh! sekarang sudah cuti sem.. so barang barang di bilik semua dikemas rapi, kosongkan almari, kosongkan meja, kosongkan rak rak kasut, kosongkan katil anda dan semuanya lah!   5hari sebelum nak balik, i keep say the same thing like "tak sabarnya nak balik!" *muka teruja* bayangkan hanya 5bulan je tinggal kat bilik yang diduduki 4orang berlainan perangai. memang kena lah! kena gaduh :')

tipulah kalau kata selama 5bulan ni, all of us always being nice to each other kan. hihi, memang banyak kali bergaduh and bilik kami sentiasa bersepah ==' kalah anak bujang okay, yes mereka kalah! haha and orang yang KERAP MEMBEBEL adalah aku dan si nadia ni sampai kami sendiri penat dah nak membebel. From that, kami belaja tentang memahami behavior masing masing. Tapi setiap perangai perlukan perubahan right? kebetulan kami semua lain lain course, almaklumlah yang nad ni nak jadi business woman, si niesa ni pula nak jadi pengurus bank something like that lah, si zati pula nak jadi ahli science.

They also hear what i'm going to say even it is not important at all. The moment bila masing masing duduk depan rezeki, mulalah nak bercerita macam macam. Lagi lagi i'm the one from Johor Bahru, so i got a lot story to tell them especially about our country, JB :') tapi kalau dah cerita pasal negeri sendiri for sure diorang nak cerita about their country juga kan. so i let them be.

Eventhough first time went to Pahang, my expression just like "errr, tempat apakah ini?" tapi selepas sebulan  my expression bout this place change. Mereka banyak juga cerita bout zaman sekolah dulu :) fun right actually? aku mengaku juga aku banyak cerita kat diorang pasal kawan kawan aku such as Wahida, Syiera, Myra, Alwie, Faizal, Aj and all of my friends.

Moment when they celebrated my belated birthday on 7Oct2012 . Sooooo TOUCHED! kenapa? act, seriously i really don't know bout this preparation. That night, we just watched any movie for spend time together tetapi nad pula ttibe wear tudung cakap nak pergi bilik kawan dia jap. *sigh* so sementara tunggu nad, aku with niesa pun ambil kesempatan untuk tengok Running Man. tunggu punya tunggu, minah ni tak balik balik.. dah bebel dah aku time tu. haha

but that time, niesa pula nak pergi bilik kawan dia kata nak pulang buku dan diajak pula si Zati. No Suspicious! That time, just kecik hati sebab i though all of them doesn't remember my birthday. And Sudden, "Happy Birthday to you~ Happy Birthday to you~ Happy Birthday to Alia~! woah! i'm just cover my face with my bantal busuk :') oh my! its Awesome. Seumur hidup aku tak pernah sambut birthday macam yang diorang buat tu. btw Thank You my belove Roommate <3

I still remember when I went to D404, just sigh all the time.. Sampai my mom ask them take care of me just because aku tak pernah alami alam asrama ni. Malu juga time tuh. Tapi diorang sangat memahami.

Itu saja lah yang dapat dicoretkan kat my blog ni, banyak cerita actually tapi let it be in my memories. ^^,

for Zati | Nad | Niesa belajar rajin rajin k? jangan malas malas and stop bangun lambat okay. haha. x pun bila cuti je, datang bilik aku t aku bole kejut korang bangun pagi. I LOVE YOU <3 Keep contact each other okay.

Sekian,
Budak cekenit
Aliah Aqilah Azman


No comments:

Post a Comment