October 19, 2012

ohh Teman :')





Teman.. i love be friends with all of them. Proud because i have them :) Tipu kalau ada yang kata mereka boleh hidup tanpa seorang kawan pun. Itu TIPU! TIPU! TIPU! Setiap kali teringat korang, aku terfikir berapa lama agaknya persahabatan kita boleh bertahan? Aku tak nak persahabatan antara kita putus ditengah jalan.

Aku akui kadang-kadang aku terlebih emo bila tengok kawan aku berkawan dengan orang lain. Jelouse lah konon tapi mungkin kita rasa macam tu sebab kita sayang, SAYANG SANGAT.. i'm sorry to those yang pernah terkena cemburu aku ni.. haha. i didn't mean it. Sometimes, kita gaduh dengan kawan kita hanya sebab kecil tapi kita take it as serious problem and its become worst till kita dengan kawan kita putus kawan. Stop it. Please take it easy, friends.

Kadang-kadang, kawan kita baru tak contact kita mulalah kita nak melenting kata "sombong ar kau!" "Ingatkan dah lupa kawan" "Dah dapat kawan barulah tu" "Tak ada masa nak contact kawan lama dia ni dah" tapi sebenarnya, kawan kita sibuk menuntut ilmu untuk mengejar cita-cita masing masing. Seriously, aku   pun pernah bersikap sedemikian tapi bila fikir-fikir balik itu hanyalah apa yang kita fikir tanpa usul periksa. Mana korang tahu kawan korang tak ingat korang? Walau macam mana pun, percayalah kawan korang tetap ingat korang walau pun long time they didn't messages or call you.

Btw, aku nak korang semua tahu yang aku sayang korang walaupun aku tak rapat dengan korang. Hidup aku sentiasa dihiasi dengan gelak ketawa dan keprihatinan korang :') Aku beruntung dapat berkawan dengan korang. Aku minta maaf if selama ni aku banyak buat korang berkecil hati, terasa dengan sikap aku yang tak tentu dan semuanya lah. And ofcoz pada korang yang sangat sangat memahami sikap dan perangai aku, THANK YOU SO MUCH!

Aku amat merindui korang semua :) serious! aku tahu korang selalu trick aku macam budak kecik, macam adik korang sebab aku terlebih manja dengan korang dan aku harap korang tak pernah rasa meluat dengan sikap aku.. before that, hayati lagu ini :




TERIMA KASIH TEMAN 

Sekian
budak kecik
Aliah Aqilah Azman

No comments:

Post a Comment