November 27, 2011

ehh, smalam fly ke negeri sembilan.. for what?
hehe.. ade wedding czen punye czen.. 
hehe.. gerak awal jugak la, kol 8lbih.
smpai sane kol 11lbih gitu, da ade ramai jugak.
dtg2x jea, nampk sedara mara.. hehe.. ade sorang czen nie.
die baru form3, we all jarang giler dpt jumpe !
almaklumla, i dgn die pon act czen gitu2x jea..
huhu.. smpai jea,nampak die. senyum smpai ke telinge.. niat memang nak jmpe die pon, g wedding ue..
huhu.. tinggi taw ! i jea x ! ;D huhu..
pas ue , die salam i, i ketawe, sbb die cium tangan saya !
heee~ pas ue, die cubit pipi saya =='
huhu.. saya x rase malu ponn.. da biase :P
then die ckp "nape akak x pakai heel?"
haha.. sengih jea la yg mampu :)
time nak balik., soh adik panggel die, sbb nak mntak num phone pleasee
die bgi, yg abg die, amirul, mb baru nampak saya kott, 
mke die cm tercengang.. pas ue jwa cubit pipi saya, then die salam..
da salam ue, ttbe die ckp "nak cium sikit"
haha,, die cium pipi saya, okayy.. 
ttbe amirul ue dtg, say "ehh., ane satu akak, ane satu adik?"
hahaha.. kurang asam! 
#pape pon, mang seronok dpt meet "czen" yg da lme x jmpe. :)

No comments:

Post a Comment