November 2, 2011

#WhatHaveIdone!#

    


what have i done ! 
err.. i'sorie , emosi x stabil,.
nak focus pada SPM.. bnde yang agak mengganggu pemikiran adalah,
"apakah aq akan berjaya?" 

"apakah aq akan mendapat keputusan yang baik?"


sorie pada ****** sebab wat awak sakit hati..
mungkin awak rasa benci pada saya..
bukan mungkin, tapi ini benar !
maafkan saya jika awak rasa saya gunekan awak..
maafkan saya jika awak menganggap saya perbodohkan awak..
maafkan saya jika awak fikir saya kejam and jahat..

mungkin awak akan jumpe mereka yang lebih perfect dan baik :)
i will pray for it !

thank for all have you done for me..
you yang terbaik..

thank for being a good person for me,

i appreciate it <3



as people say,
our relationship never being last-long ,
if theres is no feeling ..


No comments:

Post a Comment